Jump to content

Photo

The Woohoo Thread!


  • Please log in to reply
10544 replies to this topic

#6541 Super-Pangolin

Super-Pangolin
  • Members
  • 5081 posts
  • Gender:Male
  • Location:Auckland
  • Steam ID:superpangolin
  • PSN:Super-Pangolin
  • Xbox Live:Super Pangolin

Posted 08 May 2012 - 04:40 PM

Skoff =/= Munchos. :C At least not *tangy tomato. The mascots they had on the packets were f***in freaky.

Edited by Super-Pangolin, 08 May 2012 - 04:43 PM.

  • 0

#6542 Chris Redfield

Chris Redfield

    Don't stop now I am make cumming.

  • Members
  • 17305 posts
  • Gender:Male
  • Location:Your Mum
  • Steam ID:Nims_is_te_Man
  • PSN:TofuBlender
  • Wii:666
  • Xbox Live:lol nah

Posted 08 May 2012 - 04:56 PM

Wtf how are they not munchos? I'm sho they jus the same.
  • 0

#6543 Koopa18

Koopa18

    Nivel

  • Tester
  • 6575 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dunedin
  • Wii:galaxiid (nintendo network id)
  • Xbox Live:gravitygrace

Posted 08 May 2012 - 05:16 PM

Yeah they are just rebranded I think like CCs

Cheese and onion 8ever. That is twice as long as 4ever.
  • 0

#6544 Chris Redfield

Chris Redfield

    Don't stop now I am make cumming.

  • Members
  • 17305 posts
  • Gender:Male
  • Location:Your Mum
  • Steam ID:Nims_is_te_Man
  • PSN:TofuBlender
  • Wii:666
  • Xbox Live:lol nah

Posted 08 May 2012 - 05:24 PM

CCs didn't get rebranded. Doritos are way different.


Only CCs are tasting like these.
  • 0

#6545 djkicks

djkicks

    Misa <3

  • Tester
  • 10157 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Sex Fortress
  • Xbox Live:Chalcopyrite

Posted 08 May 2012 - 06:15 PM

CCs didn't get rebranded. Doritos are way different.


Only CCs are tasting like these.

:lol:

I miss Aztec corn chips. :(
  • 0

#6546 Byskyre

Byskyre
  • Tester
  • 7210 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:AKL
  • Steam ID:Muntey

Posted 08 May 2012 - 06:30 PM

Doritos here are weird and sh*t. The orange packet ones are cheesy and the salsa ones aren't even like salsa ey
  • 0

#6547 fifamessi

fifamessi

    "fifamessi is why I come to NZGamer" - Emz 2013

  • Tester
  • 6670 posts
  • Gender:Male
  • Location:Auckland
  • PSN:fifamessi

Posted 08 May 2012 - 06:46 PM


CCs didn't get rebranded. Doritos are way different.


Only CCs are tasting like these.

:lol:

I miss Aztec corn chips. :(


Used to get the small salsa packs at primary, 70cents kuz
  • 0

#6548 Mongrel_Rob

Mongrel_Rob

    I am the one who knocks

  • Moderator
  • 3846 posts
  • Gender:Male
  • Location:Christchurch
  • PSN:Aviatora
  • Xbox Live:Aviatora

Posted 08 May 2012 - 07:29 PM


CCs didn't get rebranded. Doritos are way different.


Only CCs are tasting like these.

:lol:

I miss Aztec corn chips. :(

We sell the 1kg bags of Aztec corn chips at work.
  • 0

#6549 djkicks

djkicks

    Misa <3

  • Tester
  • 10157 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Sex Fortress
  • Xbox Live:Chalcopyrite

Posted 08 May 2012 - 08:53 PM

:o Where do you work??
  • 0

#6550 strawpeople

strawpeople

    睡觉

  • Members
  • 1880 posts
  • Gender:Female
  • Location:Auckland
  • PSN:rebskee

Posted 08 May 2012 - 10:59 PM

Did everyone on EA's subscriber list get that The Secret World beta offer thing

Would play but isn't it PC only or something idk

(if not everyone got it I am woohooing for being ""chosen"" by EA lol jk)

Edited by strawpeople, 08 May 2012 - 10:59 PM.

  • 0

#6551 Xenojay

Xenojay

    Posted. Posts. Will Post.

  • Tester
  • 9442 posts
  • Gender:Male
  • PSN:Xenojay
  • Xbox Live:Xenojay

Posted 08 May 2012 - 11:15 PM

(if not everyone got it I am woohooing for being ""chosen"" by EA lol jk)

You are a bit special :whistle:

:rolleyes:
  • 0

#6552 strawpeople

strawpeople

    睡觉

  • Members
  • 1880 posts
  • Gender:Female
  • Location:Auckland
  • PSN:rebskee

Posted 09 May 2012 - 08:47 AM

(if not everyone got it I am woohooing for being ""chosen"" by EA lol jk)

You are a bit special :whistle:

:rolleyes:

okay jokes I obviously am special because I didn't read the email properly

access to the beta ONLY if you pre-order, apparently... it looks like an interesting game but I don't have a desktop :<
  • 0

#6553 stupidlikeafox

stupidlikeafox

    No sleep 'til bed time

  • Ambassador
  • 10012 posts
  • Gender:Male
  • Location:Porirua
  • PSN:foxymcstupid

Posted 09 May 2012 - 01:04 PM

got a big ass chunk of code done after a randomly early start this morning. if i can do it again after doing the shopping i might be able to clear a project! ...then down to only 3 more before i can work on dwowd!
  • 1

#6554 Syn-Ryn

Syn-Ryn

    Scrublord

  • Moderator
  • 7430 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dunedin
  • Steam ID:steamcommunity.com/id/krickit
  • Xbox Live:Blale

Posted 11 May 2012 - 07:55 AM

http://steamcommunit...078427175199696

Free Midnight Club 2 on Steam
  • 0

#6555 Xenojay

Xenojay

    Posted. Posts. Will Post.

  • Tester
  • 9442 posts
  • Gender:Male
  • PSN:Xenojay
  • Xbox Live:Xenojay

Posted 11 May 2012 - 08:29 AM

It's Friday! WOOHOO
  • 1

#6556 jamesg

jamesg

    Since 1973

  • Members
  • 492 posts
  • Gender:Male
  • Location:North Shore City
  • Xbox Live:TrickishLicense

Posted 11 May 2012 - 08:44 AM

It's Friday! WOOHOO

Yes. Yes it is.
  • 0

#6557 nimrod76

nimrod76

    Arse Hat

  • Tester
  • 18297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gallifrey
  • PSN:Nimrod76

Posted 11 May 2012 - 09:12 AM

http://steamcommunity.com/games/rockstargames/announcements/detail/1045078427175199696

Free Midnight Club 2 on Steam

WOOOO....

Wait for it

It's Friday! WOOHOO

HOOOO
  • 0

#6558 Xenojay

Xenojay

    Posted. Posts. Will Post.

  • Tester
  • 9442 posts
  • Gender:Male
  • PSN:Xenojay
  • Xbox Live:Xenojay

Posted 11 May 2012 - 09:17 AM


It's Friday! WOOHOO

Yes. Yes it is.

It is what?
  • 0

#6559 jamesg

jamesg

    Since 1973

  • Members
  • 492 posts
  • Gender:Male
  • Location:North Shore City
  • Xbox Live:TrickishLicense

Posted 11 May 2012 - 09:44 AM



It's Friday! WOOHOO

Yes. Yes it is.

It is what?

It is Friday. I was just agreeing with you.
  • 0

#6560 Xenojay

Xenojay

    Posted. Posts. Will Post.

  • Tester
  • 9442 posts
  • Gender:Male
  • PSN:Xenojay
  • Xbox Live:Xenojay

Posted 11 May 2012 - 09:47 AM




It's Friday! WOOHOO

Yes. Yes it is.

It is what?

It is Friday. I was just agreeing with you.

Oh yeah, it's Friday!

Posted Image
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users